Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

Κινητό...

Αναρωτιέμαι, η απαγόρευση χρήσης κινητού -που υποτίθεται ότι ισχύει εδώ και αρκετό καιρό - απασχολεί κανέναν; Την εφαρμόζει κανείς; 

Εργάζομαι σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Το κινητό τηλέφωνο είναι "προέκταση του χεριού μου" και το χρησιμοποιώ πολλές ώρες κάθε μέρα. Είμαι προσβάσιμος 24 ώρες το 24ώρο σε αυτό. Όμως οι οδηγίες που έχουμε από την εταιρεία είναι σαφείς: "Μην χρησιμοποιείτε το κινητό τηλέφωνο όταν οδηγείτε"! Και οι οδηγίες αυτές είχαν δοθεί πολύ πριν απαγορευτεί η χρήση του με νόμο. Και τις οδηγίες αυτές τις ακολουθώ! Γιατί τις ελάχιστες φορές που δεν τις ακολούθησα, συνέλαβα τον εαυτό μου να μη θυμάται καλά-καλά από ποιους δρόμους πέρασε και πώς βρέθηκε εκεί!

Η οδήγηση  αυτοκινήτου (και οποιουδήποτε άλλου οχήματος) πρέπει να γίνεται με δύο χέρια και με την προσοχή στραμμένη στο δρόμο! 

Η χρήση bluetooth ή car-kit, παρόλο που βελτιώνει πολύ τα πράγματα και παρόλο που είναι νόμιμη, καλό είναι να μειώνεται όσο γίνεται! 

Γιατί τα λέω όλα αυτά σήμερα; Γιατί πριν από λίγο, ένας νεοέλληνας, με απαστράπτον Ford Mondeo (έχω και μέρος της πινακίδας, αλλά δε θα το αναφέρω), κόντεψε να περάσει από πάνω μου (καθώς εγώ ποδηλατούσα), γιατί η προσοχή του και το ένα χέρι του ήταν απασχολημένα με το κινητό του!).  Και θα πέρναγε από πάνω μου (ερχόμενος από πίσω μου) αν δεν προλάβαινα να φύγω πιο δεξιά από την αδιατάρακτη πορεία του, της οποίας την ταχύτητα ουδόλως μείωσε!

Για μια ακόμα φορά: 

Μη μιλάτε στο κινητό όταν οδηγείτε. Κυκλοφορούν πεζοί και ποδήλατα που μπορεί να σας λερώσουν την αμαξάρα με το αίμα τους!

2 σχόλια:

zero2one είπε...

Ένα άλλο ζήτημα είναι και τα ακουστικά. Ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας τα απαγορεύει για ευνόητους λόγους. Πολλοί από εμάς (τους ποδηλάτες) δε συμμορφώνονται ομως.

Είμαι και ο ίδιος παραβάτης, βέβαια, έχοντας μονίμως ένα ακουστικό στο δεξί αυτί. Οπότε φαντάζομαι ότι πρέπει να διορθώσω τον εαυτό μου πρώτα κι ύστερα να μιλάω...

Το ζήτημα είναι τι θεωρούμε πιο σημαντικό: Τον λίγο χρόνο που αξιοποιούμε ακούγοντας μουσική ή οποιαδήποτε άλλη εκπομπή ή ένα πετραδάκι παραπάνω για την ασφάλειά μας.

Fragkiskos Vellis είπε...

Προσωπικά δεν τα έχω "μάθει" τα ακουστικά. Τουλάχιστον χρησιμοποιείς ένα μόνο, αλλά και πάλι... επικίνδυνο είναι!